Woning door wasmachine in de brand

0
254

224592

Een woningbrand heeft donderdagavond voor schade gezorgd in een woning in Dedemsvaart. Een wasmachine vatte vlam en zette de woning vol rook.

De bewoner, een oudere man, kon zichzelf in veiligheid brengen. Wel werd de man meegenomen naar het ziekenhuis. Hij had teveel rook binnen gekregen.

De brand in de woning was snel onder controle. De brandweer heeft de witgoed apparatuur naar buiten gebracht en kon grotere schade voorkomen. Stichting salvage zal zich over de schade ontfermen en bepalen of de bewoners deze nacht in het huis kunnen slapen.