Wasdroger vat vlam in woning de Krim

0
190

DSC_0204

DSC_0226

DSC_0223 (1)

DSC_0221
Foto’s D. Valkman

De Krim – Op zaterdag 25 juli werden de bewoners aan de Poolster in De Krim even voor half elf gewaarschuwd dat er rook uit de ramen kwam op de eerste verdieping. Het bleek te gaan om een wasdroger die in brand was gevlogen. Door heel snel handelen van de gealarmeerde brandweer kon een grote brand worden voorkomen. De bewoner van het pand is in de ambulance onderzocht omdat hij rook had ingeademd.