Vrouw naar ziekenhuis na kelderbrand in Dalerpeel

0
181

woningbranddalerpeel

De bewoonster van een woning aan de Pr. Wilhelminastraat in Dalerpeel is vrijdagavond voor onderzoek naar het ziekenhuis vervoerd omdat ze bij een brand rook had ingeademd. De brand was ontstaan in de kelder van de woning, vermoedelijk door brand in de koelkast. Door de brand stond de hele woning in korte tijd vol met rook. De brandweer had de brand snel onder controle. Nadat de kelder grotendeels was leeggehaald werd de woning gelucht. Een in de woning aanwezige jongen kreeg een “Good Bear “ als troost. Verder waren er geen gewonden. Naast brandschade in de kelder had de woning forse rookschade door de brand opgelopen.