Brand in een schuur aan de Gasthuisstraat in Ommen

0
496

 

Vrijdag vlak na het middaguur is er brand uitgebroken in een schuur achter een computer zaak in het centrum van Ommen aan de Gasthuistraat. Aangezien het daar dicht op elkaar gebouwd is werd er snel opgeschaald. Door snel en adequaat optreden van de brandweer konden de belendende percelen, winkels en woningen worden behouden. De schuur brandde geheel uit, een naast gelegen schuur liep veel schade op. Het gebied rond de brand was afgezet. Het is nog niet duidelijk of er gevaarlijke stoffen zijn vrijgekomen. Ook heeft de computer winkel schade. Persoonlijke ongelukken hebben zich niet voorgedaan.