Man onwel bij chalet brand in Stegeren

0
145

Schermafdruk 2015-01-05 05.29.27

Stegeren – In de nacht van zondag op maandag heeft er brand gewoed in een chalet op Recidance Belmonde aan de Coevorderweg in het Overijsselse Stegeren. De brand woedde in de keuken en woonkamer en is door geslagen in het plafond. De brand is niet uitslaand geweest. Wel was er veel rookontwikkeling. In Bij aankomst van de hulpdiensten was de bewoner reeds uit het pand. Een omstander is onwel geworden en moest door het ambulancepersoneel worden gereanimeerd. Hij is afgevoerd naar het ziekenhuis. Het chalet heeft veel schade opgelopen. De oorzaak van de brand is nog onbekend.